2010. november 15., hétfő

Biró Réka és Lőrincz Ágnes: Beszélgetéstöredék 2.


Történik a világhálón, a szentgyörgyi Mizantrópról
szinhazcsaj234: szia
szinhazcsaj234: láttalak az este a Mizantrópon
Juci a 7. sorbol: igen? én nem láttalak, hol ültél?
szinhazcsaj234: az erkélyen kérlek, középen, az első emeleten
Juci a 7. sorbol: akkor azért nem láttalak, mert én lent voltam. s hogy tetszett?
szinhazcsaj234: nagyon tetszett. végre, olyan jól esett erőt látni a színpadon
Juci a 7. sorbol: hogy érted azt, h erőt?
szinhazcsaj234: mint egy férfi, aki tud fát vágni
Juci a 7. sorbol: ÉÖÖ :))
szinhazcsaj234: de te nem érezted?
Juci a 7. sorbol: de, persze. csak én valamilyen más formában találkoztam vele:))
Juci a 7. sorbol: egy ideig figyeltem a játékot, a mozgást, hogy milyen technikás, a szöveget, s nem sokkal a szonettes jelenet után el is vitt magával, szevasz juci!
szinhazcsaj234: ;)) rám egyből hatott
Juci a 7. sorbol: na, de ott voltak azok a székek. s ahogy játszottak velük, s csusztatták, verték a földhöz, felhasználták alját, lábát, karját, tetejét, nagyon tetszett ez a kellék. nem annyira tükör. nem értem mi van mostanában a tükrökkel, mindenki felállít egyet háttérnek
szinhazcsaj234: jaja. én mikor megláttam a tükröt, kicsit megijedtem. féltem, hogy elrontja az első jó benyomást. nem tudom megmagyarázni, de tetszett. használták és helye volt az előadásban.
Juci a 7. sorbol: helye volt az előadásban, nem azt mondom, csak már találjanak ki valami mást is, mert :-& (sick), unom
szinhazcsaj234: :))
szinhazcsaj234: én a színház a színházban dologgal vagyok így, de végülis, ha belegondolok, a tükörrel is, igen.
Juci a 7. sorbol: szerencséje az előadásnak, h k*rva jó volt. így megbocsájtható
szinhazcsaj234: én is úgy érzem, hogy megbocsátok
Juci a 7. sorbol: mint két istennő, akik kimondják az ítéletet, úgy ülünk itt  >:) (devil)
szinhazcsaj234: de olyan jól esik :D csak úgy melengetném ezt az előadást a kicsi lelkemben. babusgatnám.
Juci a 7. sorbol: jajj s a nyelvezete! milyen megformált volt az egész, minden a színpadon s mégis hitelesnek tűnt. ez az egész megcsalósdi, becsapósdi, rossz a világ és a polgárság el van romolva elcsépelt, de olyan téma, ami mindig aktuális. s tessék itt van ez, ez az egész előadás, feláll a színpadra, hozza a vattacukrot, nyaldossa, majd földhöz vágja s megmutatja úgy a tutit, a százszor átbeszélt sztorit, ahogy még sose láttam
szinhazcsaj234: nagyon szerettem a jelmezeket. a fekete/fehér kombináció a dolgok kétértelműségét, s mégis egyszerűségét érzékeltették. szerettem a mozgást. olyan finoman kidolgozott volt a színpadkép, hogy ijesztő. a szereplők olyan pontosan tudták mindig, hogy hol a helyük, hogy rémisztő. és igen, azt érzem, hogy hátborzongatóan jó előadás.
Juci a 7. sorbol: igen, ijesztő ez a pontosság s ugyanakkor ott van az is, hogy nem félnek se a tértől, se egymástól, se a székektől, hogy eltörik, mert látom mindenhol, hogy óvatoskodnak a kellékekkel, vagy nem mernek nekiindulni egy szereplőnek, mert mi lesz, ha elütik, vagy nem merik csak úgy elhajítani a cipőjüket, ahogy kivánja a jelenet, mert mi lesz, ha megüt egy nézőt. s akkor látok egy ilyen előadást, ahol igenis nem féltik a környezetet, mert nem kell félteni. majd utólag lehet bocsánatkérő tekinetettel nézni a megijedt nézőre
Juci a 7. sorbol: nem fukarkodnak a jelenléttel. puszi nekik
szinhazcsaj234: :))
Juci a 7. sorbol: hallod
szinhazcsaj234: persze
Juci a 7. sorbol: te hogy érezted magad az utolsó jelenetnél?
szinhazcsaj234: amikor a vizesés cucc volt?
Juci a 7. sorbol: igen
szinhazcsaj234: hm:-? (thinking)
szinhazcsaj234: kicsit úgy éreztem, hogy nem talál az előadáshoz, annak ellenére, hogy továbbvitte és lezárta a darab erejét. valahogy nem tudtam mit kezdeni vele... jobban esett volna valami más befejezés, azt hiszem. neked mi a véleményed?
Juci a 7. sorbol: igen, mintha nem akart volna adni nekünk semmilyen feloldozást
szinhazcsaj234: azt főleg nem, de én lezárást se kaptam.
Juci a 7. sorbol: én nyomasztónak találtam, az egész előadás csak így morajlott bennem a végén s az a vízesés, hát én azt fantasztikusnak találtam. nem azt, ahogyan kinézett, vagy mittomén, hanem az ötletet. hogy meg egyet nyomott rajtam
szinhazcsaj234: :))
Juci a 7. sorbol: haha ;)) mintha felrakta volna a sóval teli zsákját a vállamra s utána meg ő is rámszökött volna
szinhazcsaj234: nekem csak a hangja kellett volna. kép nélkül.
Juci a 7. sorbol: milyen furcsa, hogy általában a vizet, a vízesést mindig a megtisztulásra használják. s itt egy cseppet se éreztem ebből
szinhazcsaj234: nekem eszembe jutott egy pillanatra, de rendesen elmosta ez a hang
Juci a 7. sorbol: képes volt kimosni a vízkonvenciót a fejemből, ha mondhatom így
szinhazcsaj234: jaja
Juci a 7. sorbol: én szeretem a végét. majd feloldom magam, ha akarom
szinhazcsaj234: én úgy egészében szeretem az előadást:)
Juci a 7. sorbol: nem lehet nemszeretni
szinhazcsaj234: hat nem.
Juci a 7. sorbol: na mennem kell, bocsi. Találkozunk a Három nővéren?
szinhazcsaj234: aha
Juci a 7. sorbol: szerussz léány
szinhazcsaj234: szia.
szinhazcsaj234 signed out.
Juci a 7. sorbol signed out.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése